T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
BAŞÇİFTLİK BELEDİYESİ 1-Belediyemizin Kuruluş Tarihi : 1968 Memur Kadrosu : Dolu : 3 Boş : 21 Toplam Memur Kadrosu : 24 6-Belediye Araç Durumu : Aracın Cinsi : Kullanım Amacı : Adedi : 7-İmar Planı Durumu : Belediyemizin 1975 Onay tarihli ve Karacaören Mahallesinin 2000 Yılı onay Tarihli mevcut imar planı olup halen uygulamasına devam edilmektedir. 8-Alt Yapı Durumu : İlçemizin daha önceki yıllarda yapılmış kanalizasyon şebekesi mevcuttur.Belediyemizce ihtiyaca göre her yıl yeni ilaveler yapılmakta olup sadece arıtma tesisi ihtiyacı mevcuttur. Bu konuda da 2008 yılında Çevre ve Orman Bakanlığından Proje karşılığı ödenek temin edilmiş ve malzeme ihalesi yapılmıştır. Çok kısa sürede tesisin yapımına başlanacaktır.İlçemiz merkezinde 500 Tonluk Karacaören Mahallesinde de 150 Tonluk olmak üzere iki adet su deposu bulunmakta ve halkımızın ihtiyacına cevap vermektedir. 9-Belediye Yatırımları : Belediyemiz İlçe Merkezinde ve Karacaören Mahallesinde yol düzenlemeleri ve parke döşeme konusuna ağırlık vermiş olup toplam 200.000 Adet parke ve 14000 adet bordör döşemesi yapmış halen çalışmalar devam etmektedir. Ayrıca İlçemiz Yaylalarına içme suyu götürülmesi çalışmaları 2010 Yılı içerisinde bitirilmiştir. Ayrıca Belediyemize ait olan bütün binaların boyaları yenilenmiş; yeniden boyattırılmıştır. İlçemize yeni bir lokanta inşaatına başlanmış olup 2010 yılı içerisinde bitirilerek hizmete açılmıştır. Yaylalarımızın yolları tamamen tamir edilmiş ayrıca bütün anayollar ve ara yollara çakıl serilmek suretiyle ulaşım rahatlaması sağlanmıştır. 10-Belediye Borçları : Belediyemizin 2009 yılı Eylül ayı itibarıyla Resmi Kurumlar ve Piyasaya yaklaşık 300.000,00 TL Prim , Vergi ve Fatura Borcu bulunmaktadır. 11-Sorunlar : İlçemizde halıcılığın tamamen sona ermesi ile beraber yöre halkımız geçim kaynağı olarak tarım ve hayvancılığa ağırlık vermiştir. Genç Nüfus iş sorunları nedeniyle göç etmekte ; İlçemiz nüfusu giderek azalmakta ve yaşlanmaktadır.Tarım alanlarında da sulama sorunları yaşandığından yapılan tarım ve alınan ürün maliyetini kurtarmamakta çiftçilerimizi bor yükü altına almaktadır.Her ne kadar Köy Hizmetleri 400 er tonluk sulama deposu yapmış olsa da bunlar tarım sulaması için kapasite ve su debisi olarak yetersiz kalmaktadır.
İLİ : TOKAT
İLÇESİ : BAŞÇİFTLİK
BELEDİYESİ : BAŞÇİFTLİK BELEDİYESİ
2-Belediyemizin Nüfusu : 3.583
3-İlçemizin Toplam Nüfusu : 6.600
4-2009 Yılı Bütçe Kesin Hesabı Gelir : 897.888.07 TL
2009 Yılı Bütçe Kesin Hesabı Gider :1.159.330.40 TL
2011 Yılı Bütçesi : 2.885.000,00 TL
5- Personel Durumu :
İşçi Kadrosu : Dolu :14 Boş : 0 Toplam İşçi Kadrosu : 12
Geçici İşçi : 1
Kia Jeep Hizmet Aracı 1
Fıat Minibüs Belediye Hizmetleri 1
Ford Transit Belediye Hizmetleri 1
Man Otobüs Yolcu Taşımacılığı 3
Kamyon Belediye Hizmetleri 2
Traktör Temizlik Hizmetleri 2
Ambulans Sağlık Hizmetleri 1
Kepçe İş makinası 2
İtfaiye İtfaiye Hizmetleri 2
Cenaze Yıkama Aracı Cenaze Hizmetleri 2
TOPLAM : 17
Bölgemizde okullaşma oranı diğer ilçelere göre az olup bölge yatılı okulu ihtiyacı olmasına rağmen yatılı bölge okulu bulunmamaktadır.İlçemiz ve köylerinde okuyan kız çocuklarımız mecburi eğitimini tamamladıktan sonra liseye devam edememekte ve İlçemizin kültürel kalkınması geri kalmaktadır.
İlçemizde mevcut İlçe hastanesi yapılmış ; laboratuarı faaliyete geçmiş fakat doktor kadrosu yetersizliğinden ve diğer donanımların eksikliğinden İlçemiz ve Köylerde yaşayanlar yeterli derecede sağlık hizmetlerinden faydalanamamaktadır.Niksar İlçemizde uzak olmasından dolayı kış şartlarında halkımızın Niksar'a gidip sağlık hizmeti almakta çok büyük zorluklar yaşamaktadır. Özellikle Anne ve Çocuk Hastalıkları önemli bir sorun teşkil etmektedir.
İlçe olmamıza rağmen bu güne kadar bir banka şubesi kurulmamış halkımız banka işlemlerinde büyük zorluklar yaşamakta ; Sadece Vakıfbank Bankamatiği bulunmakta ve vatandaşlarımızdan maaş alanlar söz konusu bankamatikten maaşlarını almakta ; diğer banka işlemleri yapılamamaktadır.Bu sorunların giderilmesi için İlçemizde en azından Ziraat Bankasının şube açmasını arzuluyoruz.
İlçemizde kış şartlarının ağır geçmesi sebebiyle ulaşım ve aydınlamada büyük sorunlar yaşanmakta. Elektrikler kesilmekte ; yollar sık sık ulaşıma kapanmakta gerek Niksar İlçesiyle gerekse köylerimizle ulaşım zorla sağlanmakta Karayolları Niksar ve İlçemiz arasındaki yolu açmakta yavaş kalmaktadır.
İlçemizin en önemli sorunlarından biride ulaşım sorunudur.İlçemiz Niksar' a 30 Km mesafede olup, önceki yıllarda stabilize yola asfalt kaplama yapılmıştır.Anacak zamanla yol güzergahının da uygun olmamasından dolayı yer yer bozulmalar olmuş ve yol yer yer kaymıştır Bu durum günübirlik tamiratlarla geçiştirilmeye çalışılmakta bu da kış mevsimlerinde tekrar çökerek sıkıntılara sebep omaktadır.İlçemiz açısından söz konusu yolun güzergahının değiştirilmesi gerekmektedir.
İlçemizde gençlerimize iş sahası açılamadığı için gençlerimiz göç etmekte İlçemiz nüfusu hem giderek azalmakta, hem de iş gücü genç nüfusumuz bitmek üzeredir. AB yatırım projelerinden faydalanılarak gençlerimize iş sahası açılabilir.
İlçe Tarım Müdürlüğü eliyle yapılacak daha az su ihtiyaçlı tarım projeleri yapılarak çiftçilerimizin daha rahat ve daha verimli tarım tapmaları sağlanabilir.Hayvan ırkı ve sağlığı konusunda İlçe Tarım müdürlüğü etkin bir çalışma içine girerek İlçemizde hayvancılık daha verimli hale getirilebilir.
Halk Eğitim Müdürlüğü çeşitli konularda eğitim ve kurslar düzenleyerek gençlerimizi eğitmeli , eğitimleri sonucunda sertifika vermeli , bu suretle İlçemizdeki iş gücü vasıfsız işgücü olmaktan kurtarılarak vasıflı işgücü haline getirilebilir. Bu şekilde gençlerimizin iş bulma gücüde artırılabilir