T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
İşletme başmühendisliğimizin 1 uzman teknisyen 1 hesap işleri uzmanı 1 şoför 1 temizlik şirketi elamanı olmak üzere 4 kişi çalışmaktadır.ÇİFTLİK İLÇESİ ENERJİ YATIRIMLARI
2009 yılı teklif edilen ve ödenek beklenen işler
1- Başçiftlik 1 km yer altı ag şebeke yapımı
2-yayla enerji nakil hattı güzergah degişikliği
3-hatipli Başçiftlik arası 3.0 lık yeni enerji nakil hattı yapım işi
4-alan , erikçeyırı,erikbelen yaylaları yeni enerji nakil hattı yapım işi
5-hatipli girişi kök binası yapım işi
6-şahnalan köyü enerji nakil hattı güzergah degişikligi
7-hatipli kasabası ilave trafo konulması işi
Yaklaşık maliyet 750,000 tl
BAĞLANTI BAŞVURUSU VE İSTENİLECEK BELGELER
A-)Bağlantı (Enerji Müsaade) Başvurusunun Yapılması;
Başvuru;
1. Mülk sahibi ve/veya sahipleri veya vekili,
2. Mülk kiraya verilmiş ise belgelemesi kaydıyla kiracı, tarafından yapılır.
Başvuru sahibi tarafından, dağıtım bölgesindeki dağıtım lisans sahibi tüzel kişiye (Bağlı Ortaklığa veya Müessese Müdürlüğü’ne) enerji istenilen tesis veya kullanım yeri için aşağıdaki bilgileri içeren dilekçeyle başvurulur,
a) Enerji istenilen tesis veya kullanım yerinin tapu (ada no, pafta no, parsel no, vb.) ve posta adresi
b) Enerji istenilen tesis veya kullanım yeri için istenilen güç (Talep sahibi özel trafo tesis etmek istiyorsa trafo gücü kVA, AG’den beslenmek istiyorsa projedeki toplam güç kW)
c) Enerji istenilen tesis veya kullanım yerinin kullanım amacı
d) Geçici bağlantı için bağlantı süresi
B-) Bağlantı Anlaşması İçin Başvuruda İstenilen Belgeler:
Dağıtım sisteminin mevcut durumunun bağlantı talebinin karşılanması için uygun olması halinde;
a) Enerji istenilen yerin tapu kaydı
b) Enerji istenilen yerin onaylı elektrik projesinin (Dağıtım sistemine erişim projesi ile başvurunun niteliğine göre motor ve elektrojen gruplarının sayısı ve güçleri, aydınlatma ve ısıtma tesisatı ve güçleri, koruma sistemleri gibi diğer tesis ve/veya teçhizatla ilgili teknik özellikleri de içeren elektrik projesi)
c) İmar alanı içerisinde bulunanlar, 3194 sayılı İmar Kanununun 30, 31 inci maddelerine göre yapı kullanma izni
d) Köy yerleşik alanları ve civarında ve mezralarda bulunanlar, 3194 sayılı İmar Kanununun 27, 30 uncu maddelerine göre yapı kullanma izni
e) İmar ve köy yerleşim alanları dışında bulunanlar, Bayındırlık ve İskan İl Müdürlüklerinden verilen yapı kullanma izin belgesi
f) Ruhsat gerektirmeyen kullanım yerleri için mevzuat kapsamında ilgili mercilerden alınan izin belgesi
g) Sayaç faturası
h) İlgili mevzuatın gerektirmesi halinde istenecek diğer belgeler
i) Sınırlı bir süre için, dağıtım sistemine geçici bağlantı talep edilmesi halinde elektrik projesi ve kullanım amacının gerektirdiği izin belgesi
Teşekkül veya şirketin haberi olmadan; Elektrik şebekesi ve abone hatları, bunların uzantısı, ana kolon ve bu hatlar üzerindeki; ölçme sistemi, sayaç, röle, ölçme devreleri, akım ve gerilim trafoları, kofre, devre kesici ve kare buatta eksik tüketim sağlayacak her türlü değişiklik yapmak, yerlerini değiştirmek,
Bu tesislere, teşekkül veya şirketin yazılı izni olmaksızın bağlantı yapmak veya yaptırmak., sözleşme imzalanmasından sonra teşekkül veya şirketçe yapılması gereken bağlantı işlemini beklemeksizin bağlantı yapmak veya yaptırmak,
Abone olduktan sonra; Mühürlü sayaç devresine müdahale ederek ölçü sisteminin ayarını bozmak veya değişiklik yapmak, köprülemeyi kaldırmak (kanca düşürmek ), diskin dönmesine engel olmak, sayacı ters bağlayıp endeks silmek, endeksin okuduğu sayaç kapağındaki (ölçüye esas) mühür ile ölçü devrelerine ait bölümlerin mühürlerini sökmek kaçak elektrik kullanımı olarak kabul edilmektedir. TRİK KULLANANLARA UYGULANAN CEZALAR
Kaçak elektrik kullanan tespit edildiğinde şirketin görevli elemanlarınca kaçak elektrik tespit tutanağı düzenlenir, düzenlenen tutanağa bağlı olarak Müşteri Hizmetleri Yönetmeliğinin 15. maddesine göre kaçak tahakkuku yapılarak ilgilisine tebliğ edilir. İlk defa kaçak kullananlara kendi tarifesinin 1,5 katı uygulanır. İkinci defa kaçak kullananlara kendi tarifesinin 2 katı uygulanır ve her iki halde de Savcılığa suç duyurusu yapılır. Kaçak elektrik kullanımı, 26.09.2004 tarih 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu Madde 142’ de, Nitelikli Hırsızlık Suçu olarak tanımlanmış, bu suçun işlenmesi halinde iki yıldan beş yıla kadar hapis cezasına hükmolunmuştur. Ayrıca Madde 143’de, " bu suçun gece vakti işlenmesi halinde verilecek ceza üçte birine kadar artırılır " denilmektedir.